д-р ЗАХАРИ СИМОВ

ВЪЗСТАНОВЯВАЩА И ЕСТЕТИЧНА СТОМАТОЛОГИЯ

За нови пациенти2025-02-27T21:34:16+00:00

Информация за нови пациенти

Как протича първото посещение?2025-03-10T17:07:54+00:00

При първото посещение в клиниката се извършва пълен дентален и пародонтален преглед, фотодокументиране и обсъждане на състоянието на пациентите. Денталният преглед установява състоянието на зъбите, а пародонталният е насочен към здравето на венците и костта на челюстите. Правят се фотоснимки на първоначалното състояние на всеки нов пациент за документиране на случая и проследяване на развитието в бъдеще. Попълва се въпросник за общото здравословно състояние. Прегледът продължава 1 час.

Трябва ли да нося нещо при първичен преглед?2025-02-27T20:37:53+00:00

Ако имате вече направени рентгенови или други изследвания (скенер, CBCT, тест за алергия, кръвни изследвания, епикриза от здравно заведение), донесете ги или ни ги изпратете по е-mail.

НЕ правете рентгенови изследвания самостоятелно преди прегледа. Ако имате нужда от образна диагностика, ние ще ви насочим за това.

Как се планира комплексно лечение?2025-02-27T20:38:43+00:00

След съпоставяне на данните от първичния преглед и необходимите изследвания ще ви бъде изготвен план на лечение, който ще обсъдим при второто посещение преди да започнем лечебните дейности. Заедно с него ще ви бъде обяснено какви и колко на брой процедури са нужни, колко струват те и колко време отнемат.

По какъв начин мога да плащам и кога се плаща?2025-02-27T20:41:12+00:00

Има три възможности за заплащане – в брой, с банкова карта или с банков превод.
Разполагаме с ПОС терминал и се приемат карти Visa, Mastercard, Maestro и БОРИКА.
Ако ползвате мобилно банкиране, можете да извършвате и банкови преводи, като ще ви бъден предоставен IBAN за заплащане.
Плащането се извършва в края на всяко посещение за извършените процедури. При възстановявания, за които се използва зъботехническа работа и имплантни системи, които изискват няколко посещения в клиниката, половината от цената се заплаща при започване на работата, а втората половина при завършването на възстановяването.

Как се процедира в случаи, когато има няколко възможни лечения?2025-02-27T20:42:57+00:00

Има такива случаи, при които възможностите ще бъдат няколко. Затова преди започване на лечението се прави план, той се обсъжда и пациентът решава по кой път да се върви.
Ние ще ви кажем предимствата и недостатъците на различните възможности. Решението какво лечение да се проведе е на пациентите.

Издават ли се фактури и мога ли да позлвам здравна застраховка?2025-02-27T20:43:57+00:00

Да, разбира се! Ако имате здравна застраховка, за да я използвате, се издават три документа – фактура, фискален бон и амбулаторен лист. Ще ги изпратите на застрахователната компания, за да възстанови разходите ви.
Издаваме стандартни фактури и амбулаторни листи на български език.

Има ли гаранция за извършените манипулации и поставените възстановявания?2025-02-27T20:45:21+00:00

Да, има гаранция. Тя варира от 2 до 5 години за различните възстановявания. При обсъждането на вашия план на лечение ще ви бъде обяснено каква е гаранцията за различните видове възстановявания включени в него.
Редовните контролни прегледи през индивидуално определения интервал от време са условие за тази гаранция. По този начин можем да следим състоянието на организма, оралната хигиена и подържането на завършените лечения. При неспазване на графика за контролни прегледи гаранцията отпада.
Директното поставяне на композитен бондинг върху зъбите е без гаранция.

Колко често трябва да правя профилактични прегледи?2025-02-27T20:46:23+00:00

Честотата на профилактичните прегледи се определя индивидулано според състоянието на всеки пациент след завършване на комплексното лечение и след оценка на кариес риска и пародонталното състояние.
Те могат да бъдат през 4, 6 или 12 месеца. Целта на нашата работа е да достигнем здраво комплексно състояние, при което пациентите да могат да подържат сами оралното здраве и да правим контролни прегледи един или два пъти в година.

По какъв начин трябва да мия зъбите си преди и след лечение?2025-02-27T20:47:36+00:00

Най-важният фактор за успешно лечение и съхраняване на постигнатите резултати от страна на пациентите е хигиената. Средствата и техниката за миене на зъби и орална хигиена варира според индивидуални особености – налични възстановявания, подреждане на зъбите, импланти, проблеми, които са били излекувани. Затова в хода на лечението ще ви бъде обяснено кой е оптималният вариант за вас и какво да използвате. Отделяме специално време за обучение на пациентите с цел да могат да се грижат за оралното си здраве по най-подходящия за тях начин.

Какво е отношенито на храната и алкохола към посещенията при зъболекар?2025-02-27T20:48:47+00:00

Винаги идвайте за записаните си часове нахранени, независимо дали става въпрос за преглед или манипулация. Денталните манипулации не се правят на гладно! Това е много важно за комфорта на пациента и нормалното понасяне на работата от тялото. Гладуването преди стоматологични манипулации и ниското ниво на глюкоза (кръвна захар) може да доведе до усложнения по време на работа. Просто се нахранете нормално.
Не консумирайте големи количества алкохол преди стоматологични манипулации. Наличието на алкохол в кръвта променя реакциите на тялото и мозъка. Ако сте пили преди извършване на манипулация, задължително предупредете за това!

Go to Top